هتل کِرون پلازا شانگهای هاربور سیتی، چین

هتل "کِرون پلازا شانگهای هاربور سیتی" اولین و تنها هتلِ جزیره ای در شانگهای است که در جزیره جنوبی دریاچه زیبای دیشوی، در شهر هاربورِ شانگهای، واقع شده است. این هتل به زیبایی و مطابق با مد روز توسط "ATKINS" طراحی شده و همچون گُلی شکفته شده در آب می باشد.

این هتل 330 اتاق لاکچری و اتاق های مهمان با طراحی مدرن دارد که اکثر آن ها دارای بالکنی با منظره دلپذیری از دریاچه دیشوی می باشند. علاوه بر این، "کرون پلازا کلاب" که در منطقه C واقع شده است، شامل مجموعه ای از اتاق ها و سوئیت هایی است که امکانات رفاهی لوکس و پیش خدمت های شخصی برای ارائه خدمات دارند.

این مجموعه اقامتی دارای استخرهای روباز و بسته، پنج رستوران، کافه و بار، سالن های استراحت، سالن های ماساژ بسیار مدرن و باشگاه ورزشی می باشد.

این هتل همچنین مجموعه وسیعی از امکانات لازم برای برگزاری جلسات و رویداد ها از جمله یک سالن رقص بزرگ 1050 متری با سقف یکپارچه (بدون ستون) و 9 اتاق جداگانه دارد. تمامی این فضاها دارای سیستم های صوتی و تصویری مدرن، استیج با قابلیت جا به جایی، دسترسی به اینترنت و پروژکتورهای LCD می باشند. 

فضای خارجی این هتل به گونه ای طراحی شده است که آرام و به دور از هیاهوی زندگی شهری باشد. فضای سبز 50.000 متر مربعی هتل و تراس های فوق العاده کنار دریاچه، قطعا شما را آرام کرده و برای روز کاری آینده سرحال می کند.


منابع:

www.tripadvisor.com

www.hrs.com