بلاگ

خانه شناور 5.5 میلیون دلاری، میامی

ایده جاه طلبانه گروه Arkup برای ساخت یک خانه شناور به حقیقت پیوست و این خانه در میامی ساخته شده است. قیمت این خانه لاکچری 5/5 میلیون دلار آمریکا می باشد و رسما Arkup #1 (آرکوپ شماره 1) نامگذاری شده است. "آرکوپ شماره 1" یک خانه قایقی 2 طبقه به طول 22/9 متر و مساحت 404 مترمربع می باشد که توسط شرکت معماری هلندی Waterstudio.NL طراحی شده است. 

 

طرح جامع آماراواتی در هند، اثری از نورمن فاستر

دفتر معماری Foster + Partners به عنوان برنده مسابقه بین المللی برای طراحی پایتخت جدید ایالت آندرا پرادش (در جنوب شرقی هند) انتخاب شد. فاستر و شرکا طرح جامعی را طراحی کرده‌اند که مرکز اصلی شهری به وسعت ۲۱۷ کیلومتر مربع را تشکیل می‌دهد. این پروژه شامل طراحی تعداد زیادی ساختمان دبیرخانه و دو ساختمان کلیدی "مجلس قانون گذاری" و "مجتمع دیوان عالی" می باشد.

"طرح جامع آماراواتی"، واقع در…

دفتر مرکزی DJI، واقع در شهر شنژن چین

دفتر مرکزی جدید DJI، که شرکتی پیشرو در زمینه روباتیک در جهان است در شهر شنژن کشور چین در حال ساخت می باشد. این مجموعه با مساحت 160000 مترمربع شامل فضاهای تحقیق و توسعه و همچنین دفاتر و دیگر فضاهای عمومی است. هر یک از برج های این مجتمع 194 متر ارتفاع دارند. یکی از جنبه های چشمگیر این طرح اتصال دو برج توسط یک پل هوایی است. وجود…