مجموعه "وان بِوِرلی هیلز"، اثری از نورمن فاستر

دفتر معماری نورمن فاستر از طرح خود برای مجتمع 2 میلیارد دلاری چند منظوره در همسایگی هتل Beverly Hilton رونمایی کرده است. "وان بورلی هیلز" یک اقامتگاه شهری چند منظوره قابل توجه و پویا در دل منطقه مشهور بورلی هیلز می باشد. این سایت 17.5 هکتاری در حال حاضر یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین پروژه های زیست محیطی در ایالات متحده است که در حال اجرا می باشد. "وان بورلی هیلز" به طور یکپارچه هتل Beverly Hilton و Waldorf Astoria Beverly Hills موجود در سایت را ادغام کرده و به یک سایت واحد تبدیل می کند. تغییرات هتل Beverly Hilton در طی این پروژه شامل یک فضای ورودی ماشین و لابی جدید، ارتقای سالن رقص، بازسازی استخر و 36 اتاقک کوچک جدید در کنار استخر خواهد بود. انتظار می رود "وان بورلی هیلز" تا سال 2026 افتتاح گردد.  

 

 

 

 

 

 

وان بورلی هیلز سه ساختمان پایدار و سازگار با محیط زیست به سایت اضافه می کند؛ دو برج مسکونی و یک ساختمان ده طبقه که دارای یک هتل مجلل با 42 سوئیت همراه با یک رستوران عالی و 37 واحد اقامتی می باشد. تمام پروژه توسط یک باغ گیاه شناسی 4.5 هکتاری و در دسترس عموم و یک باغ خصوصی 3.5 هکتاری برای ساکنین مجموعه احاطه خواهد شد. 

 

 

 

 

 

 

دو ساختمان بلند منحنی با 32 و 28 طبقه، بلندترین ساختمان ها در منطقه بورلی هیلز خواهند بود. مساحت اقامتگاه های موجود در آن ها بین 185 تا 1500 مترمربع است و برخی از آن ها حتی دارای استخرهای غوطه ور در تراس ها و دسترسی مستقیم به آسانسور هستند. علاوه بر این، این دو برج مسکونی حریم خصوصی را به حداکثر می رسانند و چشم اندازهای بی مانعی از اقیانوس آرام تا کوه های فرای تابلوی معروف هالیوود هیلز ارائه می کند. 

 

 


منابع:

www.fosterandpartners.com

www.designboom.com

www.urbanize.city

www.luxuryproperties.ir